РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ


Етапи формування компетенцій дітей дошкільного віку за освітніми лініями



Результати моніторингу рівня освітнього розвитку дітей

 за І квартал 2023-2024 навчального року

 

            В умовах дистанційної форми здобуття освіти моніторинг рівня освітнього розвитку дитини проводився в онлайн режимі за допомогою GOOGLE форм на початку навчального року (жовтень-листопад). Батькам вихованців було запропоновано прочитати завдання дитині або у разі потреби показати малюнки. За результатами відповіді дитини батьки оцінили рівень її знань та розвитку, та поставили у відповідне поле таблиці оцінку. Вихователі отримали відповіді, визначили середній показник розвитку компетентностей та зробили висновки щодо того, яка з компетентностей потребує більшої уваги щодо кожної конкретної дитини.

            Результати моніторингу рівня освітнього розвитку дитини представлено у таблиці.

 

 

освітній напрям

особистість дитини

дитина

в соціумі

дитина у природному довкіллі

дитина  у світі  мистецтва

гра дитини

дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

мовлення дитини

 

група дітей раннього віку «Гномики»

90%

79,5%

-

-

-

75%

63,6%

група дітей раннього віку «Сонечко»

53%

45%

-

-

-

68%

64%

група дітей молодшого дошкільного віку «Усмішка»

85%

65%

80%

70%

70%

85%

60%

група дітей молодшого дошкільного віку «Колобок»

80%

90%

87,5%

82,5%

85%

80%

45%

група дітей середнього дошкільного віку «Дзвіночки»

92%

83,5%

81%

-

-

87,5%

86%

група дітей середнього дошкільного віку «Веселка»

87%

81%

81%

75%

81%

81%

81%

групи дітей старшого дошкільного віку «Капітошки»«Фантазери»

82%

79%

88%

87%

88%

86%

79%

середній показник%

81,3%

75%

83,5%

79%

81%

80%

68%