РАННІЙ ВІК


Освітній напрям " Дитина в світі культури"

Образотворча діяльність

- Мають стійкий інтерес до дій з олівцями, фломастерами, фарбами, пластиліном, глиною;

- Емоційно реагують на яскраві за кольором та приємні за фактурою предмети та іграшки;

-  Можуть доповнювати намальоване зображення плямами, штрихами, лініями;

- Знають, як користуватись засобами зображення, але не завжди кладуть їх на місце;

Розрізняють кольори та називають їх (6-8 кольорів);розпізнають та називають зображення (предмети, іграшки, геометричні фігури)

-  Можуть складати зображення предметів з готових форм контрастних кольорів (2-3 форми);

-  Із задоволенням маніпулюють з пластиліном (сплющують грудочку між долонями, роблятьпоглиблення, розкочують прямими та круговими рухами, сполучають дві виліплені форми шляхом притискання)

Музика. Співи. Музично-ритмічні рухи. Свята та розваги

-   Охоче приєднуються до музичної діяльності;

- Уміють слухати невеличкі музичні твори, емоційно на них реагують;

Впізнають знайомі музичні твори,

- Розрізняють контрастні зміни в музиці (голосно-тихо, швидко-повільно);

- Асоціюють звуки музики зі звуками навколишнього середовища; (дощик накрапає, пташка співає, вітер виє)

- Можуть підспівувати дорослим (окремі склади, слова, фрази);

-  Прислуховуються до інтонації дорослого, розуміють, про що співається у пісні;

- Уміють ходити та бігати під музику за вихователем, повторюють прості танцювальні рухи;

Театральне мистецтво. Художньо-мовленнєва діяльність

- Емоційно позитивно реагують на зміст знайомих творів українського фольклору та казок;

- Із задоволенням слухають казки, дивляться театральні покази казок у виконанні вихователя(пальчиковий, настільний, площинний театр;

-  Упізнають героїв казок на ілюстраціях