РАННІЙ ВІК
Освітній напрям " Дитина в світі культури"
Образотворча діяльність
- Мають стійкий інтерес до дій з олівцями, фломастерами, фарбами, пластиліном, глиною;
- Емоційно реагують на яскраві за кольором та приємні за фактурою предмети та іграшки;
- Можуть доповнювати намальоване зображення плямами, штрихами, лініями;
- Знають, як користуватись засобами зображення, але не завжди кладуть їх на місце;
- Розрізняють кольори та називають їх (6-8 кольорів);розпізнають та називають зображення (предмети, іграшки, геометричні фігури)
- Можуть складати зображення предметів з готових форм контрастних кольорів (2-3 форми);
- Із задоволенням маніпулюють з пластиліном (сплющують грудочку між долонями, роблятьпоглиблення, розкочують прямими та круговими рухами, сполучають дві виліплені форми шляхом притискання)
Музика. Співи. Музично-ритмічні рухи. Свята та розваги
- Охоче приєднуються до музичної діяльності;
- Уміють слухати невеличкі музичні твори, емоційно на них реагують;
- Впізнають знайомі музичні твори,
- Розрізняють контрастні зміни в музиці (голосно-тихо, швидко-повільно);
- Асоціюють звуки музики зі звуками навколишнього середовища; (дощик накрапає, пташка співає, вітер виє)
- Можуть підспівувати дорослим (окремі склади, слова, фрази);
- Прислуховуються до інтонації дорослого, розуміють, про що співається у пісні;
- Уміють ходити та бігати під музику за вихователем, повторюють прості танцювальні рухи;
Театральне мистецтво. Художньо-мовленнєва діяльність
- Емоційно позитивно реагують на зміст знайомих творів українського фольклору та казок;
- Із задоволенням слухають казки, дивляться театральні покази казок у виконанні вихователя(пальчиковий, настільний, площинний театр;
- Упізнають героїв казок на ілюстраціях