Карти результатів моніторингу основних компетенцій дітей за освітніми напрямами Базового компоненту дошкільної освіти України

2022-2023 навчальний рік

травень


Враховуючи військовий стан та дистанційну форму навчання  провести моніторингове вивчення розвиненості та вихованості дітей дошкільного віку у повному обсязі не має можливості. Тому з метою визначення, компетентності за освітніми напрямами «Дитина в соціумі», «Мовлення дитини», «Дитина  сенсорно-пізнавальному просторі» та якості надання дошкільної освіти батькам вихованців груп дітей дошкільного віку було запропоновано оцінити рівень розвитку своєї дитини шляхом заповнення гугл форми. Вихователі груп проаналізували відповіді батьків і отримали середній показник сформованості життєвої компетентності з означених напрямів та проявів активності у різних видах діяльності. Станом на 31.05.2023 середній показник сформованості життєвої компетентності склав 80%, що відповідає високому рівню сформованості основних компетенцій дітей.

Середні показники  за 2022-2023н.р (станом на 20.05.2023) представлені  в таблиці

 

Вікова група

Освітній напрям

Середній показник сформованості компетенцій

Середній рівень сформованості компетенцій

дитина

в

соціумі

дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

мовлення дитини

група дітей молодшого дошкільного віку

«Веселка»

95%

85%

80%

86,6%

В

група дітей молодшого дошкільного віку

«Дзвіночки»

67%

75%

83%

83%

Д

група дітей середнього дошкільного віку

«Капітошка»

78%

94%

88%

86,6%

В

група дітей середнього дошкільного віку «Фантазери»

87,5%

77,6%

83,2%

82,7%

В

група дітей старшого дошкільного віку  «Колобок»

91%

73%

66%

76,6%

В

група дітей старшого дошкільного віку

 «Усмішка»

81%

83%

60%

68%

Д

Середній показник

83,2%

81,2%

76,7%

80%

В